Przesyłka niekompletna

przesyłka niekompletna



ZAMÓWIENIE NIEKOMPLETNE


Rozumiemy, jak ważne jest dla Państwa otrzymanie zamówienia w pełni kompletnego. Jeżeli zauważyliście Państwo, że dostarczone zamówienie jest niekompletne lub brakuje w nim jakichkolwiek elementów, prosimy o kontakt w celu rozwiązania problemu.

Jak postąpić w przypadku niekompletnego zamówienia?
1. Upewnij się, że wszystkie produkty zostały dokładnie sprawdzone i porównane z listą zamówionych artykułów.
2. Napisz do nas na adres e-mail: sklep@urzadzeniarozruchowe.pl. W treści maila prosimy o podanie numeru zamówienia, krótki opis problemu.
3. Nasz zespół skontaktuje się z Państwem w ciągu 24 godzin w celu wyjaśnienia sytuacji i zaproponowania rozwiązania.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było realizowane z najwyższą starannością.

+48 44 645 7016 (Pon. - Pt: 10:00-18:00)
sklep@urzadzeniarozruchowe.pl

Formularz kontaktowy